"Lillelördag"

Idag är det lillördag, onsdag. Jag har i princip hållt mig inne för att friskna till. Rastat Iker en kort sväng. En ny header har dykt upp på bloggen, Känns inte helt klar men den får duga tills nästa gång jag vill greja design, vilket kan dröja! Nu är det sommar och då är jag ju gärna inte inomhus så mycket. 
 
Har fortfarande ett målarprojekt i källaren, förrådsgolvet skall tvättas av och målas om! Sedan kan vi börja lasta ner skit där. Nej men vi ska ha ner lite vintergrejer och sådant.
 
Nu har äntligen alla saker jag beställt den senaste tiden kommit: Michael Kors klocka, topsbehållare, t-ställ för smycken, vit bustier, rosa blus, 4 st scarfar (vit, babyrosa, persikofärgad & jätterosa), neon orangea shorts med hög midja och en färgstark klänning. Tror nästan allt låg under 100 lappen styck bortsett från shortsen och klockan. Klockan skall vara äkta, låg på ca 1600 kr, ej begangnad. Svenskt butikspris är ca 3200 kr så gjorde ett förbannat bra kap! Shortsen beställde jag från ett företag i Afrika, 360 kr.
 
Får se när nästa beställning blir. Bör ju hålla lite i pengarna men man blir så sugen, speciellt när jag hittar det så billigt. Jag vet att klänningen på sheinside ligger på ca 130 kr som jag säkert gav 60 kr för, det kan vi kalla kap! Allt är nytt, inte begangnade saker. Även om jag skulle kunna tänka mig det också. Min kruka till bonsaiträdet är exempelvis från Röda korset här i Vänersborg. 
 
 
Imorgon börjar Iker med sin simträning. Ja vi har ju haft ett längre uppehåll p.g.a. att han blev så dålig efter Metacamen. Men nu mår han bra. Så kvar är ca 6 veckor rehab. Det ska nog gå bra. Så det är bara att blicka framåt. Nu vet jag inte om jag skall ta mig ett varmt bad, eller se på film och äta chokladbollar. Ha en fin fortsättning på kvällen, kram /Sandra.
#1 - - Mikaela:

Fin header och design, och supersöt hund! (:

Svar: Tusen tack! Ja han är vi (sambon och jag) allt glada i. Kram på dig =)
/Sandra

#2 - - Louise i Turkiet:

Nja, besökt och besökt Side. Jag bor här :) Härligt att du fick en positiv upplevelse utav Turkiet.

Hoppas in hund blir bättre. Jättesöt är den!! Nu ska jag in och läsa ditt inlägg om Side. Ha det så bra!
Kram Louise

Svar: Jahaa, bor du där. Läste lite snabbt på din sida nu, hade missat det helt. Va skönt, soligt och varmt hela tiden nästan då. Åh tack, Iker har allt börjat sin rehabträning (simning) nu så han är pigg och glad. Tack detsamma kram.
/Sandra