Uppdatera visningsbild

Hur du uppdaterar din visningsbild på bloglovin


Emely om Christmas presents:

Hej Sandra!
Jag tänkte fråga dig om du vet hur man ändrar sin visningsbild på bloglovin' ? Jag har uppdaterat den men ändå visas min allra första design som jag hade :/ Kram


Svar. Jag skulle prova så som jag visar på bilden nedan, det är säkert så du gjort annars kan du prova att uppdatera webbläsaren genom att trycka på tangenten [F5]



Gå till: Konto - Min blogg - Ändra blogginfo, bocka i "Uppdatera visningsbild", klicka på Spara.

Men först måste du...

Ta kontroll över din blogg
(om du inte redan gjort det)
Gå till: Konto - Min blogg - Ta kontroll över min blogg, skriv in dil bloggadress och klicka på Sök. Nu skall en liten miniatyrbild på din blogg kommit fram...  Klicka på ditt bloggnamn. Klart!
#1 - - Emely:

Det är så jag har gjort, allt det där :P Men det fungerade inte :P får väl vänta och se vad som händer. Tack iaf :D