Blogg i olika webbläsare

Som du kanske märker är jag igång med bloggandet igen. Min design har inte fungerat bra i många webbläsare så det har jag försökt att fixa. Hoppas det ser bättre ut nu i alla fall.


Kolla hur din blogg ser ut i olika webbläsare via länken: browsershots.org

Fyll i de uppgifter som du vill ska användas
•Adressen till din blogg (exempel: http://kollektion.blogg.se). (Det skriver du intill "Enter URL Here")
•Bredden på skärmen (1024 pixel bred, är bra)
•Klicka på länken för windows
•Välj de versioner och webbläsare du vill prova
•Klicka på skicka (submit)

Nu läggs du i kö, och bilderna kommer upp inom ett x-antal minuter. När de är framme räcker det med att du tar muspekaren över bilderna, en efter en, då ser du ungefär hur de ser ut efter vald webbläsare.
#1 - - Bella:

taack! asså du också? Mikaela ska ju köra på det;P

#2 - - fia:

3-rättersmiddag + fest hos albin :) du är säkert välkommen!

#3 - - fia:

också hos albin :) hehe, sömn är bra sandra. det vet du ju själv :D sov med dig! :*

#4 - - fia:

hehe ja. jag vet hur du känner. brukar sitta i samma sits :p men nu är jag faktiskt ganska trött, så ska nog gå bra ..... så fort jag lyckas ställa undan datorn! det är konstigt, fastän man inte gör någonting vettigt så fastnar man i datorn och tiden bara rinner iväg :o <3

#5 - - bella:

haha aaw söt du e:) Men jag lovar. Jag passar inte i ALLT :P

#6 - - bella:

förresten, hur fick du till dom där snöflingorna?:)

#7 - - jasmin:

bra tips!

#8 - - Sara - En dalkulla i Österrike:

SV. Man köper ett hos t ex Loopia. Kostar runt 130 kr för ett år eller nåt sånt. Sen tar man kontakt med blogg.se så berättar dom hur du ska göra!