Bortskämd är bara förnamnet!

Som ni redan läst i rubriken så är jag bortskämd.. På ett bra sätt, eller hur huh?!
 
Mina underbara päron kom förbi igår för att lämna två tillbehör till mina lampsocklar så att lampskärmarna sitter ordentligt på lampfötterna. Dessa tillbehör har pappa svarvat själv. Så nu sitter de som en smäck. Tack pappa!
 
Ja, han trotsar allt mitt gnäll och löser de flesta av mina inrednings-problem. Alla har vi väl problem ibland, inte sant? Du har säkert själv befunnit dig mitt upp i en matlagning och behövt akut hjälp. I nästa sekund haft mamma i andra änden av telefonluren. Visst är det så?
 
Det händer mig ofta att jag telefonerar till mina päron. Anton brukar alltid säga"klipp navelsträngen". Då skrattar jag inombords och tänker: den är redan klippt för längesedan men vår samhörighet går ej att skala bort! 
 
Både mor och far finns där hela tiden! Deras kärlek är oändlig och deras tips och råd är väldigt bra. Ja de är livlinor jag alltid bär med mig. Vad vore jag utan de som format mig till den jag är idag?
 
Ha en fin fredag, puss och kram!